Idag har dottern M två Julfester på gång – en i skolan, dessutom skulle de klä sig i Indiska kläder idag (eftersom de precis har avslutat ett projekt om Indien) och klä ut sig tycker hon ju är kul! Jag hittade en stoooor bit Sari tyg som jag köpte för 100 år sen – jag visste att det tyget skulle komma till användning nån gång! :-) Bindi’s hade jag också köpt (som man har i pannan) och massor av Indiska armband – ibland kan det va bra att bo där det finns många Indiska affärer!

Stora J och maken har precis gett sig av till Canterbury och Kent University – J har sin intervju i eftermiddag – och de fick bara ta med sig en förälder, så jag fick snällt stanna hemma och ta hand om lillasyster istället! :-) Håller alla Mamma tummarna! :-)

Häromdagen hittade jag denna roliga skylten som nu sitter i vår hall – perfekt för en Ugg älskande familj som oss ! :-)

