Igår kände jag att även jag höll på att bli förkyld – oftast sätter det sig på stämbanden på mig (till makens stora förtjusning) och idag känns rösten ”tung” och jag ska försöka hålla tyst! Sov dåligt inatt och känner mig lite allmänt urlakad idag. Maken är otroligt trött på att va förkyld nu, han har ju varit sjuk i två veckor nu och jag kan förstå att det känns tråkigt! Allt går på halvfart och det känns som om man inte riktigt har kommit igång igen efter allt semestrande!

Igår följde jag med dottern J till tandläkaren och sen hade vi en liten mor & dotter shoppingrunda med lite lunch & Starbucks ovanpå det. Väldigt kul och avslappnat att spendera lite tid på tu man hand och catcha upp lite med min stora tjej! Lilltjejen blir lätt lite avundsjuk när storasyster får uppmärksamhet nu när hon är hemma……:-)

Vi lyckades i alla fall dra oss ner till puben för ett Pub Quiz igår kväll men nja, det gick väl lite sådär denna gången!

Regnar gör det fortfarande. Från och till. Mest till. Sjukt tråkigt.

