Som sig bör har vi ju inte helgdag här idag i det Engelska landet utan vi har en lite Bank Holiday på måndag istället, och inte firar vi Valborg heller! Sätta fyr på torra grenar gör ju vi istället i November, på Guy Fawkes.

Annars går jag mest omkring här hemma i myskläder, hostar och halv-väser, andas in medicin och tar tabletter omvartannat! Natten var inte så kul men jag hoppas att om en dag  eller nåt sätter väl medicinen igång ordentligt…hoppas jag!

Dagen började med helregn (oj, vad ovanligt) men nu strålar solen och det är varmt!

M var på kalas i lördags och såg ut som den värsta Rock Chick’en! Man kan se litttte av hennes rosa toppar också men nu vill hon färga mer så det blir lite starkare färg!

Det känns som om halva April gick i sjukdomens tecken och sådeles börjar Maj med sjukdom också för min del!

Maj kommer att va månaden när vi besöker Harry Potter Studios , J börjar Uni igen och Den Svenska Tjejligan kommer på besök! Juni kommer att börja med ett par dagar vid kusten och The Queens Diamond Jubilee och sen drar vi till Paris & Disneyland! :-)

Queen Lizzies båt som hon ska åka i längs med Thames’en byggdes förresten inte så långt ifrån där vi bor och de satte den i vattnet runt hörnan från vårt hus, så denna filmsnutt är från mina kvarter! :-)

