Vart tog Våren vägen?

Efter all värme har det nu blivit kallt igen – ruggigt, på med vadderad jacka igen och ibland t.o.m vantar! Brrrr!

Livet drar på som vanligt, på västfronten inget nytt och nu längtar alla efter lite lov! M slutar nästa fredag och är den ledig i ca 2 1/2 vecka över påsk, vi åker till Sverige i en vecka på grönbetet och sen upp till Norfolk i ett par dagar och J sliter med sin examens uppsats som ska va klart till påsk. Idag har M en extra dag ledig mitt i veckan – skolorna strejkar och hon har åkt till Chessington World of Adventure med några kompisar!

I helgen var vi och hälsade på svärmor och åt riktig Sunday Roast på en mysig lite by pub!

067

Alla byarna runtomkring är verkligen pitoreska och ”Engelska” men jag vet inte om jag själv skulle vilja bo där – kanske ha ett sommarställe???

065

Vi tog med oss makens eccentriske morbror och mötte en till av hans morbröder och en moster + svärmor på puben.

Jag har haft lite problem med ett knä i lite mer än en vecka nu, vet fortfarande inte vad jag har gjort men misstänker att jag har gjort nånting när jag cyklade. Inte så kul att gå omkring och halta och väldigt frustrerande!!!! Igår kom M hem med ett stort hål i sina skolskor, så idag får jag gå på jakt efter nya……

Lämna en kommentar