Gammal Bekantskap

När vi satt och käkade lunch idag, så ringde makens mobil. Det var en av våra f.d grannar som sa att det var en kille som letade efter maken…han hade varit och ringt på i vårt gamla hus och de hade hänvisat honom till just grannen, som vi fortfarande har kontakt med – och det visade sig vara en av makens bästa vänner från tonåren, som han har tappat kontakten med under årens lopp!!! Han kom hit och de satt och pratade gamla minnen över en kopp tea och nu är de på fotboll tillsammans!!! Mannen min sa att det var säkert 20 år sen de sågs sist!

Projekt Röjning har börjat idag – tänk så mycket skit man samlar på sig! Jag har städat sovrum och skrubbat badrum och gått igenom lite av M’s kläder som jag vet är för små (så nu får jag väl sälja lite på eBay, engelska Tradera typ), en del brukar jag ge bort till en kompis som har en tjej som är ett par år yngre än M men en del hamnar som sagt på eBay. Maken smet till sin fotbolls match och jag fortsatte lite grand men nu ska jag hålla lördag!

M har en kompis här som ska sova över, och ikväll ska vi gå ut och äta på Gourmet Burger Kitchen !! Sen får vi se vad det blir för något äventyr imorron! 🙂

Kommentera

